Autor |
crazysztof
Divine Burnout Fist
Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 902
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mikołów
Śro 23:17, 23 Kwi 2008
|
|
Wiadomość |
|
Lista "ulepszeń" która zawiera się w Bogarcie:
The Top 10 problems reported by you have been fixed, these are:
* PS3 game can crash when a player is taken down and the player that has performed the Takedown leaves the game.
* The game indefinitely displays "Connecting to Paradise City Servers" if it's having problems communicating with the rebroadcast server.
* Disconnecting the controller before a race begins can mean that race timings can be manipulated with players who didn't cross the line first being awarded the win.
* Repeatedly joining and leaving a game with 8 players can cause the game to hang.
* Hammering the A (360) or X (PS3) after unlocking a car can cause the game to hang.
* East Crawford and Watt St achievements cannot be achieved if the player goes online and sets road rules before attempting them.
* Audio distortion when using 5.1 / DTS and looking back at the car.
* Enhanced 360 streaming performance stops instances where the game seems to pause for a second or so.
* Total time driven in player stats would stick at 145 hours.
* VoIP connection problems with 8 player games. This is now live on the Paradise City servers.
The update also adds the following game experience enhancements:
* We fixed Head-on Takedowns as these seemed generally unfair and unrealistic. Unfair low speed Takedowns have now been eradicated.
* Increase online race timer timeout so players have a greater chance of finishing the race.
* Fix drifting bug when drifting and boosting. There wasn't any real control on the brake so players would grind around the walls of the corners. Giving you all better control of the car.
* Stabbing the boost has too much of a jerky behaviour in the car handling, when in Stunt Run.
* Surround sound fix - Centre speaker was 4dB louder, ruining the mix. The speech has now been positioned correctly.
* Increase the # of search results returned for online games.
* Increase Picture Paradise timer so it doesn't kick in so quickly.
* Post event ticker commentary is not now displayed for disconnected players.
* Show player the number of Complete Challenges easily by listing X/50 in the Challenges menu.
Other high priority issues that have been fixed:
* Instances where Barrel rolls were not registering correctly in Stunt Run.
* Takedowns online were not counting towards the Total Takedowns.
* Some instances where Revenge Rivalries desync & don't get fixed until players are updated online.
* Some instance where the Host couldn't change the game access if the game was created through an invite.
* Online challenge issues where the challenge couldn't be completed if it was started at the exact time that a player left the game.
* Incorrect rivalry updates when European players played against English or Japanese players. Online connection issues.
* Rich presence on 360 didn't change correctly when there is a change in the game parameters.
* Instances where Friends were not being displayed on the mini map.
* Some online race start points face the players in the wrong direction.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Autor |
Marcinx
Klanowicz Wyróżniajacy Się
Dołączył: 24 Kwi 2008
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland ^^
Czw 21:13, 24 Kwi 2008
|
|
Wiadomość |
|
Lol mogliby zlaczyc 1.3k i 1.2 xF
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Autor |
crazysztof
Divine Burnout Fist
Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 902
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mikołów
Czw 21:55, 24 Kwi 2008
|
|
Wiadomość |
|
no i paczuszka ważąca 13 mb zawitała do nas, PS3-kowców...
i jak? szczerze to wiele z tych rzeczy ciężko dostrzec...
ak narazie to co grałem online z ludzikami czasami ciężko zasadzić komuś takedown'a... ale czasami/nadal występują "głupie" takedown'y...
fajny patent z licznikiem ile na 50 challengy mamy zrobionych - dla mnie bardzo przydatna rzecz - wcześniejsza frustracja w manualnym liczeniu challengy znikła ;P
musze jeszcze sprawdzić poprawe naliczania barrel roli w stunt run gdzie np. mi barrele wogóle nie zaliczały multipliera :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Autor |
Adamus7856
Clan Master
Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 1210
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skępe
Czw 22:02, 24 Kwi 2008
|
|
Wiadomość |
|
Heh - ogółem to właśnie zaraz wbijam sie online w BP rzeby zobaczyc jak działaja nowe takedowny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Autor |
crazysztof
Divine Burnout Fist
Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 902
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mikołów
Czw 23:10, 24 Kwi 2008
|
|
Wiadomość |
|
no kolejna zmiana - licznik który wcześniej blokował się na 145 godzinach nabija dalej... tylko na ten temat powinni się wypowiedzieć inni, którym licznik dawno się zatrzymał na 145 i co im się teraz dzieje...
jak ja ściągałem update to miałem 143 godziny... i teraz mi nabija normalnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Autor |
Adamus7856
Clan Master
Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 1210
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skępe
Pią 8:44, 25 Kwi 2008
|
|
Wiadomość |
|
No mi tez nabije - tylko szkoda że dopiero teraz ruszył bo miałem przejechane sporo więcej niz 300h
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Autor |
crazysztof
Divine Burnout Fist
Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 902
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mikołów
Nie 22:48, 04 Maj 2008
|
|
Wiadomość |
|
no to sie porobiło
po Paradise jeździ nowe autko a wygląda tak:
jest to Nakamura Ikusa GT B'z
jak narazie mogą nią jeździć tylko japończyki, ale padło info że:
"but look out for it as a special reward in Paradise City sometime soon"
więc czekam na info co trzeba zrobić by zdobyć nową zabawkę do garażu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Autor |
Adamus7856
Clan Master
Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 1210
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skępe
Pon 10:03, 05 Maj 2008
|
|
Wiadomość |
|
Zajebista jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Autor |
Quatezcoatl
Elite Member
Dołączył: 24 Kwi 2008
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Pon 12:35, 05 Maj 2008
|
|
Wiadomość |
|
Taka sobie, wyglada dosc zwyzcajnie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Autor |
crazysztof
Divine Burnout Fist
Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 902
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mikołów
Sob 12:37, 14 Cze 2008
|
|
Wiadomość |
|
25 DNI DO CAGNEY
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Autor |
crazysztof
Divine Burnout Fist
Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 902
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mikołów
Wto 18:58, 17 Cze 2008
|
|
Wiadomość |
|
wejdzcie sobie na stronkę criteriona (dla tych co zapomnieli - [link widoczny dla zalogowanych]) i zobaczcie sobie odliczanie.
są pokazane 2 filmiki - online stunt run i marked man. MNIAM!!!
21 dni do CAGNEY!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Autor |
crazysztof
Divine Burnout Fist
Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 902
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mikołów
Pon 19:56, 23 Cze 2008
|
|
Wiadomość |
|
hehe - 16 dni do cagney
teraz na naszych licznikach widnieje napis 350/350 ale po ściągnięciu cagney będzie 350/420
no i będzie zabawa - challenges -> timed challenges i normalne
nie wiem czy te 70 challengy jest tylko timed czy też nie ale to sie okaże wkrótce
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez crazysztof dnia Pon 20:05, 23 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Autor |
crazysztof
Divine Burnout Fist
Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 902
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mikołów
Czw 22:34, 26 Cze 2008
|
|
Wiadomość |
|
CHCIAłBYM POWIEDZIEć żE OFICJALNIE CAGNEY ZOSTAłO ZATWIERDZONE PRZEZ SONY I POZOSTAłO NAM TYLKO CZEKANIE :d
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Autor |
Adamus7856
Clan Master
Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 1210
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skępe
Pią 19:44, 27 Cze 2008
|
|
Wiadomość |
|
dobrze crazysztof czekamy xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|